Alet Kutusu Twitter'da (@AletKutusu)

Twitter

Twitter'da hesabı olmayanı dövüyorlarmış diye duydum. Geç de olsa Alet Kutusu içeriğini RSS'e ek olarak Twitter'dan da yayımlamaya başladım. @AletKutusu adresinden takip edebilirsiniz. Yazı linklerine ek olarak belki bazı kısa ipuçlarını da Twitter hesabımızdan paylaşabilirim. Fakat bu hesabı kontrol etmeyeceğim için benimle olan iletişiminizi yine bu bloga yorum yazarak gerçekleştirmenizi öneriyorum.

Bahar Temizliği

Twitter hesabı ne zamandır aklımda olan bahar temizliğinin bir parçasıydı aslında. Sitenin tasarımını oldukça sadeleştirdim. Bu haliyle daha okunaklı olduğunu düşünüyorum Alet Kutusu'nun. Umarım okuyanlar da hemfikir olurlar. Tasarıma ek olarak içeriği de güncelledim. Güncelliğini yitirmiş postların çoğunu blogdan kaldırdım. Bazılarınıysa öyle ya da böyle birilerinin ilgisini çekebileceğini düşünerek (okunma istatistiklerinin ışığında) şimdilik tutmaya karar verdim. Onları da bir başka baharda temizlerim.

Gelecek

Alet Kutusu'nda geleceğe dair planlar yapmak şimdiye dek mümkün olmadı. Bundan sonra da bu durumun değişeceğini düşünmek için neden yok. Diğer taraftan insanların sürekli olarak Facebook ve Twitter hesaplarını kaptırıyor olmaları canımı sıkıyor. Bu konuyla ilgili yazdıklarıma yeni başlıklar eklersem kimse şaşırmasın.

Konuk Yazar

Belki şimdiye kadar bu konuda açık bir çağrıda bulunmadım ama Alet Kutusu katkıya açık bir platform. Esas olarak kullanım kılavuzları ve ipuçları yayımlıyorum. Teknoloji haberlerinden ve bu haberlerle ilgili yorumlardan mümkün olduğunca kaçınmaya çalışıyorum. Siz de kılavuzlar yazarak Alet Kutusu'na katkıda bulunmak isterseniz bu yazının altına yorum yazarak bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder